مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-24سياسي

با کاهش موانع قانونی باید به اقتصاد کشور کمک کنیم 


نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در تمام بخش های صنعتی، صادراتی، کشاورزی و دامپروری و خدماتی موانع قانونی و تنگناهای بی مورد را کاهش دهیم و در این صورت بسیار راحت تر می توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در تمام بخش های صنعتی، صادراتی، کشاورزی و دامپروری و خدماتی موانع قانونی و تنگناهای بی مورد را کاهش دهیم و در این صورت بسیار راحت تر می توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم.

  جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در چند سال اخیر اقتصاد کشور تحت فشار تحریم ها بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر تنها راهی که برای ما باقی مانده این است که به ظرفیت های داخلی کشور متکی شویم، یعنی ما از ظرفیت های اقتصادی بسیار عظیمی که در تولید انواع کالاها داریم استفاده کنیم و ارزآوری، اشتغال زایی و ایجاد درآمد کنیم و کشور را از زیر فشار تحریم ها نجات دهیم.

وی افزود: با نگاهی به شعارهای سال های اخیر، درمی یابیم تشخیص رهبری این است که مهم ترین مسئله در کشور ما اقتصاد، معیشت و حل معضل بیکاری است و با توجه به شرایطی که در نظام بین الملل حاکم است، تنها راهی که برای ما وجود دارد و بهترین راه است، توجه به ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کاهش موانع قانونی باید به اقتصاد کشور کمک کنیم 

با کاهش موانع قانونی باید به اقتصاد کشور کمک کنیم